آرزوها
آرزوها



به من نگاه آخرت ، لحظه ی خداحافظی

گریه ی بی وقفه ی من ، تو اون روزای کاغذی

قول داده بودیم ما به هم ، که تن ندیم به روزگار

چه بی دووم بود قول ما ، جدا شدیم آخر کار

تو حسرت نبودنت ، من با خیالتم خوشم

با رفتم از این دیـــار ، آرزوهامو میکــُــشم

کوله بارم پـُــر حسرت ، تو دلم یه دنیا درده

مثل آواره ای تنها ، تو خیابونی که سرده

با خیالت به سرم می زنه ، گریم می گیره

آروم آروم دل تنگم ، داره بی تو می میره

گل مغرور قشنگم ، من فراموشت نکردم

بی تو اینجا رو نمی خوام ، می رمو برنمی گردم

بهم گفته بودی وقتی درخت انار خونه مون شکوفه کرد عکسشو بذارم تا ببینی

آخه گفته بودی شکوفه درخت انار رو دوست داری

گفتم چشم و از اون روز منتظر شکوفه ی درخت انار شدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 16 فروردين 1389برچسب:, ساعت 11:28 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar